Fri frakt ved 800 kr
Til kassen
Totalt: 0

Meny

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,-
Fri frakt ved 800 kr | Rask levering | Betal med Klarna og Vipps

Din handel

 

Bestilling og betaling

Frakt

Retur

Reklamasjon

 

Bestilling og betaling

Kortbetaling

Velger du å betale med kort er det ingen ekstra avgift annet enn fraktkostnaden.

Når du betaler med kort håndteres betalingen av vår betalingspartnere Klarna eller Vipps som gir deg muligheten til å betale med bankkort umiddelbart etter fakturakjøp.

Slik gjør du for å betale med kort:
- Når du har lagt produktene du vil handle i shoppingbagen din, går du videre til kassen. Fyll i dine personlige opplysninger/logg inn.
- Velger du Vipps vil siden oppdateres og du sendes til deres side for verifisering.

Faktura/delbetaling via Klarna

Velger du å betale med faktura eller delbetaling skjer en kredittsjekk på ditt personnummer. Det blir også gjort en kontroll på at personnummer og folkeregistrert adresse stemmer overens. Dette for å sjekke at personen virkelig er den som han/hun utgir seg for å være. Vi gjør dette for din sikkerhet som kunde. Vil du levere til en annen adresse enn den som er folkeregistrert må du oppgi en annen leveringsadresse. Felt for dette finner du når du kommer til kassen.

Ordrebekreftelse

Når vi har mottatt bestillingen din sender vi deg en bekreftelse pr e-post med informasjon om bestilligen din. Kontroller alltid ordrebekreftelsen slik at alt ser korrekt ut, skulle det være noe du lurer på, kontakt oss snarest på post@bodygreen.no snarest. Spar gjerne på ordrebekreftelsen din slik at du har den ved eventuelle spørsmål til oss, kontakter du oss er det bra å ha kundenummer eller ordrenummer som referanse. 

Frakt

Leveringstid

Det er kjøperens ansvar å sørge for at den adressen som blir oppgitt ved bestillingen er korrekt. Behandlingstiden er normalt 1-3 arbeidsdager (hverdager), avhengig av hvilken tid på døgnet bestillingen gjøres. Ved ekstremt stor pågang f.eks. ved kampanjer osv. kan leveringstiden bli forlengert noe. Forhåndsbestiller du produkter blir alle produkter i ordren holdt igjen til forhåndsbestilte produkter er klar til levering. Du vil få beskjed når varene er sendt fra vårt lager.

Fraktmetode

Du velger i kassen hvordan du ønsker bestillingen sendt, dersom du bestiller til postkassen vil vi endre til levering til postkontor dersom vi mener pakken blir for stor eller produktet kan gå i stykker pga. temperatur. 

Skade under transport

Dersom varen blir skadet ved levering skal dette snarest meldes til oss og helst på ankomstdagen via e-post til post@bodygreen.no. Det er viktig at du gir en fullstendig melding til oss på eventuelle skader som er oppstått. Ser du at emballasjen er skadet ved leveringstidspunktet så skal du også melde dette direkte til den som du kvitterer ut pakken av.

Uavhentede pakker

For uavhentede pakker som sendes i retur (ikke blir løst ut) blir kunde debitert for frakt/returfrakt samt service honorar pålydende kr 300,- eks.mva. Kommer pakken din i retur der du som kunde har oppgitt feil adresse har vi rett til å beregne og fakturere reel frakt og returfrakt samt et gebyr på 200 kr.

Retur

Vi har dessverre ikke fri retur, og kostnaden vil påløpe deg som kunde.

Reklamasjon

Vi følger norsk kjøpslov, noe som gjør at du som kunde kan handle trygt hos oss. Du kan i følge kjøpsloven reklamere på kjøp i opp til fem år, avhengig av hvor lenge det du har kjøpt er ment å vare.

Er det en fabrikasjonsfeil eller du mener du ikke har fått det du har betalt for, skal vi selvfølgelig ordne opp. Alle produkter skal være slik vi beskriver i produktteksten. Savner du tilstrekkelig informasjon om noen av produktene, må du gjerne sende oss en e-post, vi ønsker alltid å bli bedre. 

Dersom du kjente til feilen, eller feilen skyldes noe du har gjort (f.eks feil bruk eller et uhell), må du ta regningen selv.

Klagefristen er to eller fem år

Du har alltid to års klagefrist (reklamasjonstid) når du kjøper noe. For varer som ved vanlig bruk er ment å vare mye lenger, er klagefristen fem år. Negledriller og UV-lamper har typisk to års klagefrist, mens interiør har klagefrist på fem år (i følge Forbrukerkjøpsloven). 

Hva kan du kreve?

Så snart det er slått fast at feilen er selgers ansvar, vil vi tilby reparasjon eller en ny vare innen rimelig tid. Det skal ikke være til vesentlig ulempe for deg.

Klarer vi ikke reparere eller gi deg en ny vare, kan du få et prisavslag eller pengene tilbake. Dersom du bruker produkter i næring gjelder ikke kjøpsloven, og du har derfor kun ett års garanti eller kortere. Selv om du kjøper produkter privat for bruk innen næring, vil dette anses som næringskjøp (Kilde: Forbrukerrådet)